مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1395 ساعت 17:402016-10-27ورزشي

نیمه دوم/ ایران 2 – عربستان 3/چهارگل در هفت دقیقه طوفانی


ملی پوشان جوان فوتبال ایران که پیش از بازی امروز با پیروزی برابر ازبکستان توانستند علاوه بر حضور بین چهار تیم برتر قاره آسیا، جواز صعود به جام جهانی را کسب کنند، - ایران 0 عربستان 1 (دقیقه 18، سامی ناجی): در دقایق ابتدایی بازی با خطای مدافع ایران یک پنالتی نصیب عربستانی ها شد تا کاپیتان این تیم پشت این تیوپ قرار بگیرد و توپ را بر خلاف جهت دروازه بان ایران به گل اول بازی تبدیل کند.

ایران 0 عربستان 2 (دقیقه 42، ایمن الخلیف) : در حالی که ملی پوشان ایران دروازه عربستانی ها را تهدید می کردند یک فرار از کناره ها و سپس خلاء سمت چپ خط دفاعی ایران باعث رسیدن توپ به الخلیف شد و او نیز شوت خود را یکضرب به سوی دروازه ایران زد تا دروازه ایران برای دومین بار باز شود.

ایران 1 عربستان 2 (دقیقه 45، رضا جعفری) : یک حمله دیگر از سوی ملی پوشان جوان ایران با هنرنمایی جعفری ادامه یافت و او توانست از میان سه بازیکن عربستانی عبور کند و با ضربه ای دقیق دروازه عربستانی ها را باز کند.

ایران 1 عربستان 3 (دقیقه 1+45، عبدالرحمن الیامی) : حرکت دیگری از سوی عربستانی ها از جناح چپ ایران با ارسال بازیکن این تیم ادامه یافت و در این لحظه مهاجم این تیم، الیامی توانست با کمترین فاصله با دروازه ضربه خود را به سوی دروازه ایران بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمه دوم/ ایران 2 – عربستان 3/چهارگل در هفت دقیقه طوفانی

نیمه دوم/ ایران 2 – عربستان 3/چهارگل در هفت دقیقه طوفانی