مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1395 ساعت 17:252016-10-27پزشكي

بهره برداری از مرکز جراحی قلب و آنژیوگرافی یاسوج


نخستین مرکز جراحی قلب و آنژیوگرافی کهگیلویه و بویراحمد در بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" مرکز کهگیلویه و بویراحمد،معاون دانشگاه علوم پزشکی استان گفت:با بهره برداری از این مرکز بیمارانی که دچار عارضه های قلبی هستند می توانند در استان درمان شوند.

آقای یزدانپناه با بیان اینکه بیماران بعد از تشخیص متخصصان قلب و عروق به این مرکز معرفی می شوند افزود:این بخش در حال حاضر روزهای پنجشنبه و جمعه به بیمارانی که نیازمند جراحی هستند خدمات رسانی می کند.

رییس بیمارستان امام سجاد(ع)یاسوج هم با بیان اینکه کار احداث این مرکز از سه سال پیش آغاز شد گفت: در سفر مرداد ماه امسال رییس جمهور و هیات همراه به استان 17 میلیارد تومان اعتبار به این مرکز اختصاص یافت.

دکتر وفایی با بیان اینکه این مرکز به پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا مجهز شده افزود:حضور کادر پزشکی متخصصی از ویژگی های این مرکز است.

وی با بیان اینکه 5 بیمار قلبی امروز در این مرکز آنژیوگرافی شدند گفت:امروز برای اولین بار بیمار 63 ساله ای که دچار عارضه قلبی بود در این مرکز جراحی شد.

وفایی با اشاره به اینکه درکنار واحد مراقبت های قلبی این بیمارستان دفتر پذیرش آنژیوگرافی و جراحی قلب در نظر گرفته شده است افزود: بیماران می توانند هر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از مرکز جراحی قلب و آنژیوگرافی یاسوج

بهره برداری از مرکز جراحی قلب و آنژیوگرافی یاسوج