مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1395 ساعت 16:302016-10-27اقتصادي

تکمیل و تحویل مسکن مهر شرق مازندران تا سال آینده


قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر از واگذاری کل مسکن مهر درشهرهای بهشهر و نکا تا سال آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما احمد اصغری مهرآبادی ظهر امروز در حاشیه بررسی مشکلات و بازدید از مسکن مهر نکا گفت : در استان مازندران 71 هزار واحد مسکن مهر وجود دارد که تاکنون 60 هزار واحد تحویل افراد شد و بقیه هم امسال و سال آینده تکمیل و به متقاضیان تحویل داده می شود .

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ساخت مسکن مهر شهرستان نکا یادآور شد: یک هزار و 450 واحد مسکن مهر در این شهرستان ساخته شده است که هزار واحد تحویل و قول مساعد داده شد که 50 درصد امسال و بقیه سال آینده تحویل داده شود.

این مسؤول ادامه داد: تعداد واحدهای مسکن مهر بهشهر هم 780 واحد بوده که تا کنون 500 واحد به متقاضیان تحویل داده شد و با بررسی مشکلات زیربنایی موجود، بقیه تا سال آینده تحویل داده می شود .

اصغری مهرآبادی با اشاره به تعداد مسکن مهر کشور یادآور شد: در کل کشور 2 میلیون و 215 هزار واحد مسکن مهر وجود دارد که تاکنون یک میلیون و 920 هزار واحد واگذار شد و بقیه به دلیل نبود خدمات زیربنایی آماده تحویل نیست.

وی گفت: سیاست ما بر این است تا زمانی که ساختمان مسکن مهر تکمیل نشده و محوطه سازی انجام نشود؛ تحویل مردم داده نمی شود که امیدواریم با تلاش مضاعف شاهد این تکمیل این ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل و تحویل مسکن مهر شرق مازندران تا سال آینده

تکمیل و تحویل مسکن مهر شرق مازندران تا سال آینده