مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1395 ساعت 15:462016-10-27سياسي

امام جمعه منوجان: تقویت روحیه خودباوری از اهداف گرامیداشت 13 آبان است


حفظ و تقویت روحیه خودباوری در ملت هدف گرامیداشت و راهپیمایی 13 آبان است که باید این راه توسط دانشجویان و دانش آموزان حفظ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از منوجان، حجت الاسلام امین رضوانی ظهر امروز در جلسه برنامه ریزی 13 آبان ماه اظهار داشت: روز 13 آبان ماه یادآور سه واقعه مهم در تاریخ کشور ایران است.

وی افزود: تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، شهادت جمعی از دانش آموزان توسط رژیم شاهنشاهی در سال 1357 که روز دانش آموز نام گرفت و تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان سال 58 توسط دانشجویان پیرو خط امام، عنوان این سه واقعه تاریخی است.

رضوانی با اشاره به اینکه در این روز انقلابی رخ داده است، گفت: روز تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام خمینی (ره) نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که آن را به عنوان انقلاب دوم نامیده اند و دانش آموزان این نسل باید بدانند که با این کار بزرگ کشور ایران از زیر سلطه آمریکا خارج شد.

امام جمعه منوجان عنوان کرد: هدف یوم الله 13 آبان و تجمع هر ساله دانش آموزان و دانشجویان، حفظ و تقویت روحیه خودباوری در ملت است که باید این راه توسط دانشجویان و دانش آموزان حفظ شود.

امام جمعه منوجان ضمن اشاره به قرار گرفتن این روز در روز پنجشنبه و تعطیلی مدارس یادآور شد: باید هماهنگی های لازم صورت گیرد تا روز باشکوهی را شاهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه منوجان: تقویت روحیه خودباوری از اهداف گرامیداشت 13 آبان است

امام جمعه منوجان: تقویت روحیه خودباوری از اهداف گرامیداشت 13 آبان است