مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1395 ساعت 15:252016-10-27بين الملل

سمیر جعجع:زمان برگزاری انتخابات لبنان نزدیک شده است


" رییس حزب نیروهای لبنانی بر نزدیک شدن زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری این کشور تاکید کرد و آن را نتیجه زحمات گروه های سیاسی لبنانی دانست.

روزنامه الحیات چاپ لندن در شماره امروز خود نوشت: سمیر جعجع رییس حزب نیروهای لبنانی بار دیگر با بیان این که قصد برای تعویق انتخابات ریاست جمهوری لبنان وجود داشت، گفت همه ما در منتظر هستیم ببینیم اوضاع منطقه تا کجا پیش می رود .

جعجع با اشاره به رضایت خود از تصمیماتی که در مورد انتخابات ریاست جمهوری لبنان گرفته شد، تصریح کرد: اوضاع همه بخش ها رو بهبودی است و پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اوضاع بهتر خواهد بود.

وی در کنفرانس تحت عنوان تحکیم شفافیت سازی در بخش های نفت و گاز در لبنان ، روز گذشته، خاطرنشان کرد: ما در لحظه های تاریخی به سر می بریم و هیچ چیزی می تواند رضایت همه مردم را جلب کند اما هر کسی باید با توجه به شرایط موجود تا حد ممکن تلاش کند .

وی همچنین افزود: این دوره مثل دوره های قبل نخواهد بود، زیرا طی روزهای آینده نخست وزیر جدید -سعد الحریری- خواهیم داشت .

رییس حزب نیروهای لبنانی همچنین گفت: برخی کشورهای جهان به مسئله انتخابات ریاست جمهوری (لبنان) اهمیت نمی دهند و بخش دیگر از این کشورها نمی خواهند چنین انتخاباتی برگزار شود، اما با این وجود برخی قدرتهای سیاسی در لبنان تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمیر جعجع:زمان برگزاری انتخابات لبنان نزدیک شده است

سمیر جعجع:زمان برگزاری انتخابات لبنان نزدیک شده است