مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1395 ساعت 14:512016-10-27اجتماعي

مدیرکل تعاون گلستان: مسأله اشتغال معلولان از دغدغه‎های اصلی مسؤولان گلستانی است


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان بر لزوم توانمندسازی معلولان تاکید کرد و گفت: اشتغال معلولان یکی از دغدغه‎های مسؤولان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از گرگان، سعید مازندرانی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی استان گلستان که در کانون طه شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: توانمندسازی، ارائه خدمات، اشتغال و حمایت معلولان از وظایف اصلی سازمان بهزیستی به شمار می‎رود.

وی خواستار ویژه‎بینی رییس سازمان بهزیستی کشور نسبت به اشتغال معلولان شد و تصریح کرد: با ایجاد مراکز توانمندسازی معلولان می‎توان گام‎های موثری برداشت.

* مراکز توانمندسازی افراد ضایعه نخاع در استان گلستان راه‎اندازی شود مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان با اشاره به اینکه در حال حاضر مراکز توانمندسازی ضایعه نخاعی در استان وجود ندارد، افزود: چنین افرادی برای دریات خدمات به استان‎های همجوار مراجعه می‎کنند لذا این انتظار از سازمان بهزیستی است که به عنوان یادگاری نسبت به راه‎اندازی مراکز توانمندسازی افراد ضایعه نخاع در استان گلستان اقدام کند.

مازندرانی با بیان اینکه بیش از سه درصد مردم جامعه معلول هستند، اظهار کرد: در راستای بهبود شرایط افراد معلول و افراد آسیب‎پذیر جامعه باید تلاش‎ها و همکاری بیشتری صورت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل تعاون گلستان: مسأله اشتغال معلولان از دغدغه‎های اصلی مسؤولان گلستانی است

مدیرکل تعاون گلستان: مسأله اشتغال معلولان از دغدغه‎های اصلی مسؤولان گلستانی است