مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1395 ساعت 14:012016-10-27سياسي

چهل و چهارمین بازارچه پاییزه کهریزک برپا می شود


چهل و چهارمین بازارچه پاییزه گروه بانوان نیکوکار موسسه خیریه کهریزک از جمعه هفتم آبان برگزار می شود و تا 13 آبان ماه برپا خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس"، چهل و چهارمین بازارچه پاییزه گروه بانوان نیکوکار موسسه خیریه کهریزک، با هدف جذب کمک های مردمی بیشتر، به نفع معلولان و سالمندان آسایشگاه خیریه کهریزک و همچنین ترغیب و تشویق بانوان و با حضور جمعی از بانوان نیکوکار از روز جمعه هفتم تا پنجشنبه 13 آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

این بازارچه که هر روز از ساعت 9 صبح الی 17 در 20 غرفه توسط بانوان نیکوکار آسایشگاه خیریه کهریزک اداره می شود سعی دارد با به تصویر کشیدن آشپزی، تهیه شیرینی های خانگی، لوازم منزل، پوشاک، پارچه و فروش کاردست معلولان و سالمندان نقش کوچکی در همدلی با معلولان و سالمندان را ایفا کند.

حضور آقایان در این جشنواره بلامانع است و این بازارچه در تجریش خ ولیعصر(عج) - باغ فردوس کوچه طوس کوچه ستاره پلاک3 دفتر گروه بانوان نیکوکار برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ http://fna.

ir/XDLKGD نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهل و چهارمین بازارچه پاییزه کهریزک برپا می شود

چهل و چهارمین بازارچه پاییزه کهریزک برپا می شود