مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1395 ساعت 13:562016-10-27اقتصادي

شهردار همدان خبر داد احداث میدان بار جدید همدان در مساحت 55 هکتار


شهردار همدان با بیان اینکه قرارداد اجرای میدان بار جدید هفته آتی به سرمایه گذار ابلاغ می شود، گفت: میدان بار جدید همدان در 55 هکتار احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از همدان، سیدمصطفی رسولی ظهر امروز در کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای شهر همدان با اشاره به اینکه وجود برخی شبهات باعث بروز مشکل در انجام پروژه میدان بار شد، اظهار کرد: اکنون پیش قرارداد پروژه به سازمان بازرسی ارسال شده و این سازمان نظری نداده و کار را به شهرداری واگذار کرده است.

وی با بیان اینکه در جلسات مختلف با حلاجی کردن مباحث قانونی به دنبال شفافیت پروژه میدان بار هستیم، افزود: برای رفع مشکلات احتمالی از سازمان بازرسی استعلام شد و این سازمان مسائل را به شهرداری واگذار کرد.

شهردار همدان با بیان اینکه پروژه میدان بار در 55 هکتار اجرایی می‎شود، خاطرنشان کرد: 16 هکتار از این میزان فاقد سند است که مدیران حقوقی و املاک شهرداری همدان به دنبال اخذ سند برای این زمین هستند.

معاون فنی و عمرانی شهردار همدان نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری جلسه به سرمایه گذاران و مدیران بتاجا و دستاوردهای مناسب در این جلسات گفت: مدیران بتاجا حمایت خود را از پروژه اعلام کردند و در این راستا منابع مالی پروژه تامین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار همدان خبر داد احداث میدان بار جدید همدان در مساحت 55 هکتار

شهردار همدان خبر داد احداث میدان بار جدید همدان در مساحت 55 هکتار