مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1395 ساعت 13:552016-10-27ورزشي

برانکو: صنعت نفت پدیده لیگ است


بازی فردا با تیم فوتبال صنعت نفت سخت است زیرا آنها پدیده لیگ امسال هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا وسیما" برانکو ایوانوویچ در نشست خبری پیش از بازی مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفـت: حریف فردای ما یکی از تیم های خوب امسال است و در رده چهارم جدول قرار دارد که به نوعی ثابت می کند این تیم پدیده لیگ است و مطمئنا فردا بازی سختی در انتظار ما خواهد بود.

وی در ادامه گفت: این تیم امسال در مقابل تیم های بزرگ نتایج خوبی گرفت و حتی استقلال را هم شکست داد و بازیکنانش ثابت کردند که در ضد حملات بی اندازه سرعتی هستند اما ما هم بازیکنان خوبی داریم و همگی آنها در انتظار بازی فردا هستند.

برانکو افزود: بازیکنانم در هفته گذشته وبا شوق و انرژی بالایی تمرین کردند هرچندکه بیرانوند را بدلیل مصدومیت در اختیار نداریم و انتظار داریم که محمد انصاری با رفع مصدومیتش در بازی فردا در کنار ما باشد اما چیزی که می توانم بگویم اینست که تمامی بازیکنان ما برای بازی فردا لحظه شماری می کنند.

وی درباره تعطیلات لیگ برتر فوتبال هم گفت: تعطیلات هیچوقت خوب نبوده است، شما نگاه کنید مهدی طارمی فقط 30 تمرین ما با و سه ماه با تیم ملی بود، رامین رضاییان هم 15 تمرین با ما بود و سه ماه با تیم ملی و مطمئنا تعطیلات لیگ برای بازیکنان و فرم تیم ها مناسب نیست و ما چاره ای ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برانکو: صنعت نفت پدیده لیگ است

برانکو: صنعت نفت پدیده لیگ است