مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1395 ساعت 12:112016-10-27سياسي

رییس جمهور موقت ازبکستان: حل و فصل مشکلات مردم اصلی ترین وظیفه دولت تاشکند است


رییس جمهور موقت ازبکستان با اشاره به نارضایتی شهروندان از سیستم اداری و قضایی این کشور، تأکید کرد: گذشت آن زمانی که مردم به مقامات دولتی خدمت می کردند و وقت آن رسیده که سازمان های دولتی خدمت گزار مردم باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ، شوکت میرضیایف روز گذشته در قورلتای (شورای بزرگ) کارآفرینان و بازرگانان حزب لیبرال دموکرات ازبکستان، به مقامات این کشور تأکید کرد: حل و فصل مشکلات مردم یکی از اصلی ترین وظایف دولت است و هیچ کسی حق ندارد این مهم را فراموش کند.

رییس جمهور موقت ازبکستان افزود: در بیشتر ادارات مدیر وظیفه شناسی که صادقانه به فکر حل و فصل مشکلات مراجعه کنندگان باشد، وجود ندارد و همچنین مردم به سیستم قضایی و حقوقی این کشور اعتماد ندارد.

میرضیایف در ادامه اظهار داشت: فعالیت مدیران و رهبران در هر پست و مقامی که باشند، از این لحاظ ارزیابی می شود که آنها چگونه در بین مردم عادی حضور پیدا می کنند و برای حل مشکلات آن ها به چه میزان تلاش می کنند.

در واقع فعالیت رهبران توسط خود مردم ارزیابی می شود.

وی همچنین گفت: طی 3 هفته گذشته از ایجاد سامانه مجازی ارتباط با مردم، بیش از 50 هزار شکایت توسط شهروندان مطرح شده است که این تعداد نشانه بارز آن است که مقامات در حل و فصل مشکلات مردم کوتاهی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور موقت ازبکستان: حل و فصل مشکلات مردم اصلی ترین وظیفه دولت تاشکند است

رییس جمهور موقت ازبکستان: حل و فصل مشکلات مردم اصلی ترین وظیفه دولت تاشکند است