مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1395 ساعت 11:462016-10-27اقتصادي

سامانه تشخیص قصور پزشکی راه اندازی می شود


معاون وزیر رفاه با اشاره به فوت مرحوم کیارستمی گفت: هر فردی که در حوزه درمان با مشکل روبرو می شود راه روشنی برای احقاق حق خود نمی بیند به همین دلیل سامانه تشخیص قصور پزشکی ایجاد می شود تا مردم مشکلات خود را گزارش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ احمد میدری در مراسم گرامیداشت روز تصویب قانون بیمه همگانی گفت: 160 هزار بیمار خاص در کشور وجود دارد که 9 هزار نفر آنها 2 یا 3 دفترچه بیمه دارند و این بیماران می توانند تا پایان آبان ماه با مراجعه به سامانه معین شده، سازمان بیمه گر خود را تعیین کنند.

وی با بیان اینکه دولت 550 میلیارد تومان بابت فرانشیز بیماران خاص هزینه می کند گفت: برای کاهش سوء استفاده ها سامانه تشخیص قصور پزشکی ایجاد می شود به این صورت که ایمیلی در اختیار مردم قرار می دهیم تا در صورت بروز مشکلات در روند درمان، مسائل خود را از آن طریق پیگیری کنند تا مقصر بودن یا نبودن تیم پزشکی مشخص شود.

معاون رفاه اجتماعی افزود: چنانچه افراد در این سامانه ثبت نام نکنند یکی از سازمان های بیمه گر به صورت خودکار برایشان انتخاب می شود.

میدری در مورد بانک اطلاعاتی بیمه شدگان گفت: در بانک اطلاعاتی موجود پرونده هایی عجیب بوده اند به عنوان مثال اشخاصی را داشته ایم که 23 هزار ویزیت در یک سال در سازمان بیمه سلامت انجام داده اند یا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه تشخیص قصور پزشکی راه اندازی می شود

سامانه تشخیص قصور پزشکی راه اندازی می شود