مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1395 ساعت 11:452016-10-27سياسي

حمایت مالی از شرکت های دانش بنیان در برنامه ششم


محمد خدابخشی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به جزییات جلسه امروز چهارشنبه (5 آبان ماه) کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه، گفت: در این جلسه بند 6 و 7 ماده 18 لایحه برنامه ششم توسعه مصوب شد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در بند 6 ماده 18 لایحه برنامه ششم توسعه به منظور حمایت از پژوهش های مسئله محور و تجاری سازی پژوهشی و نوآوری، در اجرای سیاست های کلی برنامه ششم کلیه شرکت های دولتی و نهادهای عمومی غیر دولتی و شرکت های وابسته و تابعه به استثنای صندوق های بیمه و فناوری در بودجه سالانه منظور شدند.

وی ادامه داد: آیین نامه اجرایی این بند به پیشنهاد سازمان و با همکاری دستگاه های اجرایی ذی ربط تهیه و به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید.

خدابخشی گفت: در بند 7 ماده 18 لایحه برنامه ششم توسعه دولت به منظور پیشتازی در اقتصاد دانش بنیان و افزایش تولید و صادرات محصولات و خدمات دانش بنیان سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی مجاز است برای توسعه و انتشار فناوری و حمایت از شرکت های دانش بنیان نسبت به حمایت مالی از پژوهش های تقاضامحور مشترک با دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری و حوزه های علمیه در موارد ناظر به حل مشکلات کشور، مشروط به اینکه حداقل 51 درصد (51%) از هزینه های آن را کارفرما و یا بهره برد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مالی از شرکت های دانش بنیان در برنامه ششم

حمایت مالی از شرکت های دانش بنیان در برنامه ششم