مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1395 ساعت 10:112016-10-27سياسي

نماینده مردم کهنوج در مجلس: پایین ترین شاخص ها را در جنوب کرمان داریم


نماینده مردم کهنوج، منوجان، قلعه گنج، رودبار جنوب و فاریاب در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه کرمان در گذشته نامتوازن بوده و پایین ترین شاخص ها را در بخش های مختلف جنوب استان کرمان داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کرمان، احمد حمزه صبح امروز در جلسه توسعه و برنامه ریزی استان در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری اظهار داشت: توسعه کرمان در گذشته نامتوازن بوده است و پایین ترین شاخص ها را در بخش های مختلف جنوب استان کرمان داریم.

وی بیان داشت: استاندار کرمان طی سه سال مسئولیت خود تلاش کرده است تا وضعیت جنوب استان کرمان را به شمال نزدیک کند و مدیران استانی هم با حسن نیت بیشتری به جنوب کرمان نگاه کنند تا بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم.

نماینده مردم کهنوج، منوجان، قلعه گنج، رودبار جنوب و فاریاب در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مناطق جنوب استان کرمان در تابستان با افت برق مواجه هستند.

حمزه همچنین اطلاعات و آمار را مهمترین زیربنا برای توسعه کشور خواند و ابراز داشت: کرمان رتبه 12 مشارکت در سرشماری اینترنتی را دارد.

انتهای پیام/80019/و10 http://fna.

ir/6V3OGO نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم کهنوج در مجلس: پایین ترین شاخص ها را در جنوب کرمان داریم

نماینده مردم کهنوج در مجلس: پایین ترین شاخص ها را در جنوب کرمان داریم