مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1395 ساعت 09:552016-10-27دانش

سامانه ملی ثبت پایان نامه و رساله رونمایی شد


مراسم رونمایی از سامانه ملی ثبت پایان نامه، رساله، و پیشنهاده با حضور دکتر صدیقی، معاون وزیر و رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحیقات و فناوری در پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، دکتر مجتبی صدیقی، معاون وزیر و رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در مراسم رونمایی از نسخه دوم سامانه ملی ثبت پایان نامه، رساله، و پیشنهاده در ایرانداک گفت: باید بتوانیم با استفاده از سامانه ملی ثبت پایان نامه و رساله و با ارتباط بیشتر صنعت و دانشگاه، به رشد کشور کمک کنیم.

رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با بیان اینکه پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران از نهال به درخت تنومندی تبدیل شده است، افزود: هدف اصلی پژوهشگاه صیانت از آموزش عالی و پشتیبانی از توسعه علمی کشور است و با استفاده از ابزارهای جدید می توان ادعا کرد که کار علمی با اصالت در ایران مستقر خواهد شد و دیگر شاهد تخلف و تقلب در آموزش عالی و روند تولید علم نخواهیم بود.

دکتر صدیقی همچنین افزود: پژوهشگاه ها باید بیشتر از قبل معرفی شود؛ تا مسئولان، دانشجویان، فرهیختگان و عوام مردم با قابلیت ها و پتانسیل پژوهشگاه آشنا شوند.

رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم تاکید کرد: مجلس باید تصویب لایحه مالکیت معنوی را در اولویت قرار دهد تا ابزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه ملی ثبت پایان نامه و رساله رونمایی شد

سامانه ملی ثبت پایان نامه و رساله رونمایی شد