مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1395 ساعت 09:462016-10-27اقتصادي

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد: در کارگروه تسهیل برای 1670 پرونده تصمیم گیری شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد با اشاره به برگزاری مداوم کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان گفت: در کارگروه تسهیل برای 1670 پرونده تصمیم گیری شد.

- محمدرضا علمدار یزدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در یزد با بیان اینکه از بدو ابلاغ برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تاکنون 30 جلسه برگزار شده اظهار داشت: در این مدت به مشکلات و موانع پیش روی صنعت در بررسی یک هزار و 670 پرونده رسیدگی شده که نتایج خوبی نیز به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه در این مدت نیز بیش از 450 کمیته تخصصی و کارشناسی برای حل مشکلات صنایع استان تشکیل شده ادامه داد: نتیجه برگزاری این نشست ها هزار و 822 مصوبه بوده است که عملیاتی کردن این مصوبات را جزو اولویت های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان می دانیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد با اشاره به اینکه بخش عمده ای از این مصوبات مربوط به مسائل و مشکلات بانکی بوده است عنوان کرد: با پیگیری های صورت گرفته بیشترین مصوبات کارگروه عملیاتی و اجرایی شده و بقیه مصوبات نیز در دست اجرا است.

وی با تاکیدبر اینکه فعالیت های این کارگروه تشدید و تقویت شده و در خدمت صنعتگران و تولیدکنندگان است اظهار داشت: در این مدت هزار و 437 مصوبه معادل 80 درصد از مصوبات مربوط به بانک ها و مشکلات واحدهای استان که در یک س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد: در کارگروه تسهیل برای 1670 پرونده تصمیم گیری شد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد: در کارگروه تسهیل برای 1670 پرونده تصمیم گیری شد