مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 23:562016-10-26سياسي

رییس شورای شهر اردبیل: عیب و ایراد حوزه خدمات شهری اردبیل نباید مغفول بماند


ما منکر عیب و ایراد و نقص کار در حوزه خدمات شهری به دنبال بارش برف سنگین در اردبیل نیستیم که امیدواریم این عیب و ایرادات برطرف و نقاط قوت تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، زکی الله خوشبخت شامگاه امروز در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار کرد: ما منکر عیب و ایراد و نقص کار در حوزه خدمات شهری به دنبال بارش برف سنگین در اردبیل نیستیم که امیدواریم این عیب و ایرادات برطرف و نقاط قوت تقویت شود.

وی با اشاره به خسارت وارد شده به برخی از درختان، فضای سبز و همچنین شکسته شدن شاخ و برگ درختان گفت: عموم مردم در این کار باید مشارکت کنند تا با کم کردن بار درختان آنها را از خطر شکستگی نجات دهند.

رییس شورای شهر اردبیل با بیان اینکه نباید به خاطر این بارش ها به دنبال مصرف بی رویه در آب و سایر منابع الهی باشیم، افزود: ضرورت دارد در همه احوال امر مصرف بهینه، درست و معقول و منطقی را مورد توجه قرار داده و در این باب فرهنگسازی کنیم.

وی ضرورت سرعت دادن به کارهای حوزه خدمات رسانی را به ویژه برف روبی محلات و معابر بزرگ یادآور شد و اضافه کرد: در این زمینه انتظار می رود حرکت های صحیح و منطقی با قوت بیشتر ادامه پیدا کند.

رییس شورای شهر اردبیل با اشاره به عذرخواهی شهردار اردبیل در مقابل برخی از غفلت ها، بی توجهی ها و حرکت های غیرقانونی ادامه داد: این اقدام پسندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای شهر اردبیل: عیب و ایراد حوزه خدمات شهری اردبیل نباید مغفول بماند

رییس شورای شهر اردبیل: عیب و ایراد حوزه خدمات شهری اردبیل نباید مغفول بماند