مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 23:462016-10-26سياسي

عضو شورای اسلامی شهر قزوین: عملکرد نیروگاه شهید رجایی شفاف سازی شود


عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به وضعیت نیروگاه شهید رجایی گفت: مدیرکل محیط زیست استان قزوین پاسخگوی اعضای شورای اسلامی این شهر در شفاف سازی عملکرد نیروگاه شهید رجایی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قزوین، فاطمه اشدری در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که امشب در تالار اجتماعات مردمی این شورا برگزار شد، به موضوع نیروگاه شهید رجایی قزوین اشاره و اظهار داشت: عملکرد این نیروگاه در کاهش بارندگی های جوی استان قزوین و تهدید سلامت و بهداشت محیط هم جوار تأثیرگذار بوده است.

وی افزود: تحقق این مهم منجر به دلواپسی شهروندان قزوینی و نگرانی اذهان عمومی شده است که باید این موضوع به دقت مورد بررسی قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: مدیرکل محیط زیست استان قزوین پاسخگوی اعضای شورای اسلامی این شهر در شفاف سازی عملکرد نیروگاه شهید رجایی، بررسی سوخت آن و پاسخ به ابهامات به وجود آمده باشد.

اشدری با اشاره به اینکه پروژه های مختلفی در سطح شهر قزوین به منظور افزایش رفاه، آسایش و آرامش شهروندان قزوینی اجرا می شود، بیان کرد: در برخی از پروژه ها به دلیل عدم مدیریت صحیح، به جای اینکه به مردم خیر برسانیم، آرامش و آسایش آن ها را بر هم می زنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای اسلامی شهر قزوین: عملکرد نیروگاه شهید رجایی شفاف سازی شود

عضو شورای اسلامی شهر قزوین: عملکرد نیروگاه شهید رجایی شفاف سازی شود