مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 23:412016-10-26سياسي

فرمانده حوزه مقاومت بسیج رودهن: سنگرهای دفاعی کشور مقابل دشمنان تقویت شود


فرمانده حوزه مقاومت بسیج رودهن گفت: امروز باید سنگرهای دفاعی کشور مقابل دشمنان تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شرق استان تهران، حسن مرشدی امشب در پنجمین یادواره 57 شهید روستاهای وسکاره، آردینه و جورد اظهار داشت: امسال هم همانند سال های گذشته توانستیم یادواره شهدای گران قدر این سه روستای ولایت مدار و مذهبی بخش رودهن را برگزار کنیم؛ وحدت و همدلی مردم این سه روستا موجب شده تا هر سال این مراسم را به میزبانی یکی از روستاها برگزار کنیم و امسال نیز این کار در روستای وسکاره انجام شد.

وی گفت: نه تنها مردم این سه روستا، بلکه مردم همه روستاهای بخش رودهن با برگزاری یادواره های شهدا که با اعتقاد قلبی انجام می شود، ثابت کردند پای ارزش های نظام مقدس اسلامی ولایت و دفاع از آرمان ها ایستاده اند و در برقراری امنیت پایدار و حمایت از ولایت فقیه از شهدای والامقام تأسی می گیرند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج رودهن افزود: امشب در این یادواره از جای جای بخش رودهن و همچنین شهرستان های هم جوار حضور داشتند و این نشان از ارج نهادن به شهدای گران قدر و اهمیت دادن به این برنامه است که جای تقدیر دارد.

مرشدی ضمن تشکر از پایگاه های بسیج در برگزاری و هماهنگی این مراسم اظهار داشت: چیزی که در این عرصه و زمان باید تقویت شود، نگاه ویژه به یادواره ها و گرامی داشتن یاد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده حوزه مقاومت بسیج رودهن: سنگرهای دفاعی کشور مقابل دشمنان تقویت شود

فرمانده حوزه مقاومت بسیج رودهن: سنگرهای دفاعی کشور مقابل دشمنان تقویت شود