مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 23:012016-10-26اجتماعي

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تأکید کرد رشد 43 درصدی بارندگی ها به دنبال بارش برف


مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از رشد 43 درصدی بارندگی ها در سال زراعی جاری به دنبال بارش برف در روزهای اخیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، علی دولتی مهر امشب در جلسه شورای مدیریت بحران در اردبیل از رشد 43 درصدی بارندگی ها در سال زراعی جاری به دنبال بارش برف در روزهای اخیر خبر داد.

وی اظهار کرد: ما 54 ساعت قبل از وقوع بارندگی های اخیر بارش های پاییزی را پیش بینی کرده و 30 ساعت قبل نیز تشدید بارش ها را در قالب اخطاریه اعلام کرده بودیم که این موضوع بارها از طریق رسانه ها به ویژه صدا و سیما و خبرگزاری ها اعلام شده بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه بیشترین بارش در 48 ساعت گذشته در نیر، سرعین و اردبیل بیش از 48 سانتی متر به ثبت رسیده است، اضافه کرد: تا قبل از بارندگی ها ما در سال زراعی جدید با 40 درصد کاهش بارندگی روبه رو بودیم که این بارش اخیر سبب شد تا این وضعیت یک روزه به 43 درصد افزایش بارندگی ها تبدیل شود.

دولتی مهر با بیان اینکه این سامانه بارشی در روزهای آینده با هوای سردی همراه است، عنوان کرد: بارش ها ساعت 10 تا 12 ظهر فردا قطع و این سامانه از استان خارج می شود اما هوای سرد آن همچنان در استان حاکم است.

وی به وارونگی بی سابقه دمای هوا و شرایط استثنایی رعد و برق در هوای برفی اردبیل اشاره کرد و توضیح داد: با خروج این سامانه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تأکید کرد رشد 43 درصدی بارندگی ها به دنبال بارش برف

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تأکید کرد رشد 43 درصدی بارندگی ها به دنبال بارش برف