مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 22:462016-10-26ورزشي

2 نشان برنز ورزشکاران قزوینی در رقابت های قهرمانی کشور


جودوکاران استان قزوین دو نشان برنز مسابقات قهرمانی کشور را از آن خود کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قزوین، جودوکاران استان قزوین در جریان مسابقات جودوی قهرمانی کشور خوش درخشیده و موفق شدند دو نشان ارزشمند برنز را از آن خود کنند.

سعید مرادی و رامین صفویه دو ورزشکار خوب استان قزوین در این مسابقات بودند که توانستند در سنگین وزن دو عنوان سومی را برای خود و رشته ورزشی جودوی این استان به دست آورند.

رشته ورزشی جودو در استان قزوین که در طول سال های اخیر با ظهور تک ستاره ای به نام رامین صفویه توانسته نام و نشان بیشتری از قبل در کشور به دست آورد، بدون شک برای کسب موفقیت های بیشتر نیازمند حمایت هرچه بیشتر مسؤولان از ظهور این تک ستاره ها است.

صفویه که هنوز در آستانه جوانی به سر می برد، تا کنون دو نشان طلای رقابت های قهرمانی جوانان آسیا، نشان طلای المپیک نوجوانان و دو نشان برنز مسابقات قهرمانی دانش آموزان و نوجوانان جهان را در کارنامه ورزشی خود به ثبت رسانده است.

برنامه ریزی برای حمایت هرچه بهتر از ورزشکاران به ویژه ورزشکارانی که می توانند برای استان قزوین و تیم ملی افتخارآفرینی کنند، در برهه ای که انگیزه یکی از پله های محرک در پیشبرد موفقیت یک ورزشکار است، باید به طور جدی و مشخص در دستور کار مسؤولان ورزش قرار بگیرد تا بی انگیزگی امید ورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 نشان برنز ورزشکاران قزوینی در رقابت های قهرمانی کشور

2 نشان برنز ورزشکاران قزوینی در رقابت های قهرمانی کشور