مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 20:412016-10-26اقتصادي

مدیر کتابخانه عمومی آبیک: کتابخانه تلفنی در خاکعلی راه اندازی می شود


مدیر کتابخانه عمومی شهرستان آبیک از راه اندازی کتابخانه تلفنی در شهر خاکعلی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از آبیک، حبیب اسماعیل خانی در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان آبیک که عصر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: طی یک سال اخیر میزان رشد کتابخانه های عمومی شهرستان آبیک از نظر تعداد کتاب و امانت رشد داشته و تعداد اعضای آن ها هم به بیش از دو برابر رسیده است.

وی افزود: راه اندازی کتابخانه عمومی روستای زیاران در ساختمان تعیین شده از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور مشروط پذیرفته تا تأییدیه سازمان نظام مهندسی نسبت به استحکام بنای آن اعلام شود.

مدیر کتابخانه عمومی شهرستان آبیک ادامه داد: ساختمان پیشنهادی برای راه اندازی کتابخانه های عمومی در روستای قشلاق مورد تأیید نهاد کتابخانه های عمومی کشور قرار نگرفته است.

اسماعیل خانی با اشاره به قول مساعد علیرضا انصاری شهرداری خاکعلی مبنی بر اختصاص زمین 70 تا 80 متر مربع برای راه اندازی کتابخانه تلفنی در این شهر اضافه کرد: کتاب و قفسه این کتابخانه از سوی اداره کتابخانه عمومی آبیک و نیروی آن از سوی شهرداری خاکعلی تأمین می شود.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان خاکعلی برای دریافت کتاب با پیک موتوری کتابخانه تلفنی تماس گرفته و کتاب مورد نظر به درب منزل آن ها ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر کتابخانه عمومی آبیک: کتابخانه تلفنی در خاکعلی راه اندازی می شود

مدیر کتابخانه عمومی آبیک: کتابخانه تلفنی در خاکعلی راه اندازی می شود