مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 20:152016-10-26سياسي

ضرورت همسوسازی دستگاه های متولی موقوفات و بقاع متبرکه


برای بهره گیری حداکثری از ظرفیت فرهنگی موقوفات و بقاع متبرکه، همسوسازی سیاست های دستگاه های اجرایی متولی موقوفات، بقاع متبرکه و امور قرآنی ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خراسان رضوی، خبرگزاری صدا و سیما"، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه امروز چهارشنبه در نشست تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در مشهد افزود: به همین منظور پیشنهاد تشکیل شورای سیاستگذاری وقف و بقاع متبرکه به محضر رهبر معظم انقلاب ارسال شده است تا دستگاه های متولی موقوفات، آستان های مقدس و بقاع متبرکه یک سیاست کلی را دنبال و فعالیت های یکدیگر را تکمیل کنند.

حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی با اشاره به ظرفیت فرهنگی آستان قدس رضوی افزود: حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) مانند خورشید پرفروغ و سایر بقاع متبرکه مانند ستارگانی هستند که در محور این حرم نورانی قرار گرفته اند.

او گفت: بقاع متبرکه ذخایر معنوی گرانقدر و باعث آرامش مردم هستند که با همکاری آستان قدس رضوی می توان آنها را به قطب های فرهنگی بی بدیل تبدیل کرد و بین دستگاه های متولی وقف و بقاع متبرکه و امور قرآنی همفکری و هم افزایی بوجود آورد.

در این مراسم حجت الاسلام محمد احمدزاده به جای حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد به عنوان مدیر کل جدید اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی معرفی شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت همسوسازی دستگاه های متولی موقوفات و بقاع متبرکه

ضرورت همسوسازی دستگاه های متولی موقوفات و بقاع متبرکه