مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 18:202016-10-26اقتصادي

اجرای 4 طرح بزرگ گردشگری دریایی در ساحل خوزستان


چهار طرح گردشگری دریایی شامل دهکده ساحلی، دهکده گردشگری دریایی، دهکده ورزش های دریایی و موزه دریا در استان خوزستان با عنوان بهره برداری از سواحل خلیج فارس تهیه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" ؛ مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان در گفتگو با شبکه اطلاتع رسانی مانا؛ با اشاره به اینکه یک سوم آبهای ایران در استان خوزستان متمرکز است ، بیان کرد: سواحل خلیج فارس و رودخانه های کارون و اروند رود یکی از ظرفیت های مهم توسعه گردشگری در استان خوزستان محسوب می شود.

به گفته دکتر خسرو نشان، دریاچه های پشت سد، رودخانه های متعدد و سواحل خلیج فارس، ظرفیت های گردشگری آبی استان خوزستان هستند.

وی خاطرنشان کرد: این ظرفیت ها بسیار بکر هستند و تا کنون آنگونه که شایسته است از آن ها در راستای گردشگری بهره برداری نشده است.

این مقام مسئول در استان خوزستان تصریح کرد: در چارچوب اقتصاد مقاومتی، استان خوزستان نیز پروژه هایی را تحت عنوان بهره برداری از سواحل خلیج فارس در نظر گرفته است.

وی افزود: ارگان های مختلف در استان خوزستان متناسب با فعالیت خود، اقدام به شناسایی پروژه های سرمایه گذاری در طول سواحل خلیج فارس در این استان کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 4 طرح بزرگ گردشگری دریایی در ساحل خوزستان

اجرای 4 طرح بزرگ گردشگری دریایی در ساحل خوزستان