مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 18:202016-10-26اقتصادي

دانش فنی چالش اساسی شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو


به روز شدن و ارتقاء دانش فنی نیروهای کلیدی شاغل در شبکه خدمات پس از فروش یکی از چالش های اساسی گروه صنعتی ایران خودرو در این حوزه است.

- وی افزود : این نمایندگی ها مسئولیت ارائه خدمات وارانتی به 6 میلیون خودرو را در سراسر برعهده دارند ، طبق رتبه بندی که در شبکه داریم طبق ارزیابی سال 94 حدودا بیش از نیمی از نمایندگی ها دارای رتبه 1 ، 2 و 3 هستند و برنامه و هدف ما قرار گرفتن حداقل 35 درصد نمایندگی ها در رتبه 1 است .

حسینی گفت : در نتیجه این ازمون و اموزش های جامع سالانه سطح فنی و کیفی نمایندگی ها مشخص خواهد شد و با برنامه ریزی در مسیر ارتقاء سطح و رتبه نمایندگی ها حرکت خواهیم کرد .

وی افزود : یکی از عواملی که بعد از این ارزیابی شامل حال نمایندگی ها می شود ، اجرت و دستمزدی است که بابت خدمات به انها پرداخت می کنیم ، شرکت در این ازمون با کسب نمراتی که کارکنان کلیدی می گیرند در ضریب خبرگی کارکنان تعمیرگاهها و روی اجرت انها تاثیر خواهد داشت.

حسینی گفت : ما سیستم ارتباط با مشتری در شبکه داریم که مستقیما در ارتباط دائم با مشتریان ما هستند و در نتیجه بازخوردی که از انها می گیریم فرایند نظارتی خود را روی شبکه طرح ریزی می کنیم و جاهایی که باید بیشتر نظارت کنیم تصمیم می گیریم ، منتها مشتریان ما وقتی به شبکه مراجعه می کنند در داخل نمایندگی ها حتی روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش فنی چالش اساسی شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو

دانش فنی چالش اساسی شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو