مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 18:202016-10-26اقتصادي

افتتاح چندین طرح به دست وزیر راه و شهرسازی + فیلم


2 طرح بعد از ظهر امروز به دست عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در اهواز افتتاح شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "مرکز خوزستان مدیرکل راهداری و پایانه های خوزستان گفت : در نخستین برنامه وزیر راه و شهرسازی اهواز به سوسنگرد به طول 12 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال از اعتبارات ملی به بهره برداری رسید .

منوچهر رحمانی با اشاره به اینکه طول کمربندی اهواز – سوسنگرد 85 کیلومتر می باشد افزود: این طرح در سه فاز باند 4 خطه 30 کیلومتر و باند 2 خطه 30 کیلومتر تکمیل وباند دو خطه به طول 25 کیلومتر نیاز به تامین اعتبار برای ساخت می باشد .

وی افزود: همزمان با افتتاح این طرح 125 کیلومتر جاده اصلی و 121 کیلومتر جاده روستایی بالغ بر 125 میلیارد تومان از اعتبارات ملی و چهار هزار واحد مسکن مهر افتتاح شد .

وزیر راه و شهرسازی پس از افتتاح این دو طرح به صورت هوایی از محور اهواز به ایذه ، اهواز به رامهرمز و رامهرمز به بهبهان بازدید کرد .

همچنین وزیر راه و شهرسازی عصر امروز در شورای حمل و نقل و شورای برنامه ریزی استان خوزستان نیز حضور می یابد تا در آن برنامه های لازم برای بهبود وضعیت راه های خوزستان بررسی شود.

وزیر راه و شهرسازی فردا با حضور در شهرستان ماهشهر، ایستگاه جدید قطار این شهرستان را افتتاح و سپس تعدادی از طرحهای سرمایه گذاری در بندر امام ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح چندین طرح به دست وزیر راه و شهرسازی + فیلم

افتتاح چندین طرح به دست وزیر راه و شهرسازی + فیلم