مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 16:302016-10-26سياسي

آماده شدن زیر ساختهای رادیو زیارت در خراسان رضوی


معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: راه اندازی رادیو زیارت توسط رییس سازمان صدا و سیما ابلاغ شده و صدا و سیمای خراسان رضوی در حال آماده سازی زیرساختهای آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خراسان رضوی، خبرگزاری صدا و سیما"، محمد حسن واحدی که در نشست خبری سخن می گفت، افزود: محل تمرکز و تولید برنامه های این شبکه خراسان رضوی است.

محمدحسن واحدی افزود: این رادیو ماهواره ای تصویری، حرکتی بزرگ در حوزه فرهنگ زیارت است تا موضوع زیارت از این طریق انعکاس جهانی یابد.

او گفت: در زمینه شبکه ملی زیارت هم در حال تنظیم تفاهمنامه هستیم تا این شبکه توسط صدا و سیما با مشارکت شهرداری مشهد، آستان قدس رضوی و استانداری راه اندازی شود.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در ادامه گفت: فهرست طرحهای آماده سرمایه گذاری در قالب طرح جامع زیارت ظرف یک ماه آینده تکمیل می شود و برای مشارکت بخش خصوصی بر روی پرتال استانداری قرار می گیرد محمدحسن واحدی افزود: طرح جامع زیارت با 10 راهبرد، 39 سیاست، 140 برنامه و 825 برنامه یک سال و نیم پیش مصوب و در قالب 13 بسته اجرایی برنامه ریزی شد.

او گفت: امسال اقدامات عملیاتی این بسته های اجرایی شروع شده است و ظرف یک ماه آینده فهرست طرحها آماده و برای ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی بطور رسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده شدن زیر ساختهای رادیو زیارت در خراسان رضوی

آماده شدن زیر ساختهای رادیو زیارت در خراسان رضوی