مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 16:312016-10-26سياسي

«فتنه» و «مرزبندی» دو کلید واژه ای بود که در کوران حوادث 88 مؤثر واقع شد


وحدت میان نیروهای انقلاب به مراتب از بحث ریاست جمهوری مهمتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو"، عزت الله ضرغامی در بیست و هفتمین نشست جامعه اسلامی مدیران ایران، گفت: آنان که از آزمایش مزربندی خوب در دوران فتنه سربلند بیرون آمدند باید مراقب مرزبندی های بد باشند که جز ایجاد تفرقه در اردوگاه خودی نتیجه دیگری ندارد.

وی با بیان اینکه کلید واژه های ابداعی توسط رهبر انقلاب، مکمل نوآوری های ایشان در حوزه گفتمانی است، افزود: فتنه و مرزبندی دو کلید واژه ای بود که در گذار ملت در کوران حوادث 88 فوق العاده مؤثر واقع شد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: امیدوارم تابلوی نمایش تفرقه در میان نیروهای اصول گرا در مناظره سوم سال 92 هرگز تکرار نشود؛ عدالت رسانه ای در مناظره ها ی سال 92 از برجسته ترین رویدادهای آن انتخابات بود و رهبری معظم با آگاهی و درایت بر روی آن تأکید فراوان کردند.

ضرغامی تصریح کرد: رهبری به من فرمودند اگر می گوییم دست دادن زن و مرد حرام است، به دلیل ضرورت حفظ حریم در نگاه اسلامی است.

بعضی ها به من پیشنهاد می دادند که(نقل به مضمون) اجازه دهم در ملاقات های خارجی با دستکش بتوان دست داد! وی با بیان اینکه "حقد ، حسد و کینه آفت های جریان های خودی در رقابت های سیاسی است، بزرگان اصول گرا باید یک دوره درس اخلاق برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فتنه» و «مرزبندی» دو کلید واژه ای بود که در کوران حوادث 88 مؤثر واقع شد

«فتنه» و «مرزبندی» دو کلید واژه ای بود که در کوران حوادث 88 مؤثر واقع شد