مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 15:512016-10-26دانش

امید مطرح کرد تاکید بر رعایت اصول مدیریت سبز در طرح های عمرانی دانشگاه ها


معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم بر رعایت اصول مدیریت سبز، صرفه جویی در مصرف انرژی و استفاده از انرژی های تجدید پذیر و پساب ها در طرح های عمرانی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی به ویژه در پارک های علم و فناوری تاکید کرد.

- تاکید بر رعایت اصول مدیریت سبز در طرح های عمرانی دانشگاه ها معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم بر رعایت اصول مدیریت سبز، صرفه جویی در مصرف انرژی و استفاده از انرژی های تجدید پذیر و پساب ها در طرح های عمرانی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی به ویژه در پارک های علم و فناوری تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه " به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمد حسین امید معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در کارگاه آموزشیآسیب شناسی، تحلیل مشکلات و ارائه پیشنهادهای اصلاحی در زمینه برنامه ریزی، طراحی و اجرای پارک های علم و فناوری اظهار داشت: کلیات ضوابط ساخت و ساز در مراکز آموزش عالی و پژوهشی با همکاری سازمان برنامه و بودجه تدوین شده است و به زودی آیین نامه مربوطه تدوین و ابلاغ می شود.

وی افزود: ساختمان های مراکز آموزش عالی و پژوهشی ضمن دارا بودن تمام ضوابط و استانداردهای علمی و فنی،باید مبتنی بر صرفه جویی در مصرف انرژی بوده و در معماری نیز از هویت ویژه و متمایزی نسبت به سایر ساختمان های اداری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید مطرح کرد تاکید بر رعایت اصول مدیریت سبز در طرح های عمرانی دانشگاه ها

امید مطرح کرد تاکید بر رعایت اصول مدیریت سبز در طرح های عمرانی دانشگاه ها