مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 14:402016-10-26سياسي

آموزش از ویژگی های تاب آوری شهری و توسعه شهری پایدار است


لازمه توسعه شهری پایدار آموزش مستمر و پیاپی شهروندان و مدیران شهری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما" مهدی چمران در اولین دوره کارگاه آموزشی توسعه پایدار شهری که به همت برنامه اسکان بشر ملل متحد( هبیتات) در شورای شهر تهران برگزار می شود با تاکید بر پیشگامی شهر تهران برای رسیدن به توسعه شهری پایدار افزود: ایران کشوری است که به لحاظ علمی پیشرفت های بسیار ارزشمندی بخصوص در زمینه الکترونیک و فضاهای الکترونیکی داشته است.

وی گفت : از آن جایی که سرعت پیشرفت در ارتباطات و فناوری اطلاعات به کمتراز یک دقیقه رسیده است این ضرورت احساس می شود که جوامع شهری به خصوص شهرهای بزرگی همچون تهران برای رسیدن به توسعه پایدار زمینه ها و بستر های لازم را فراهم می کند.

چمران با اشاره به موضوع تاب آوری شهری و قانون گذاری شهری که از موضوعات مورد بررسی دراین کارگاه آموزشی است افزود: تاب آوری رابطه مستقیمی با آموزش دارد،از آموزش نمی توانیم بی نیاز باشیم.

رییس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: برای داشتن شهری پایدار لازم است که شهری مقاوم داشته باشیم ، باید شرایط تسریع در امور شهری و به حداقل رساندن زمان سفر های دورن شهری هدفمند را برنامه ریزی و پایه ریزی کنیم که خوشبختانه شهرداری تهران و شورای شهر در این زمینه تلاش ها و اقداماتی را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش از ویژگی های تاب آوری شهری و توسعه شهری پایدار است

آموزش از ویژگی های تاب آوری شهری و توسعه شهری پایدار است