مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 14:112016-10-26سياسي

ذوالنور عنوان کرد ساماندهی محورهای مواصلاتی استان قم با هدف کاهش حوادث و تلفات


نماینده مردم قم در مجلس شورای گفت: قم محل تلاقی 17 استان کشور بوده و کارهایی در حال انجام است که این تردد از قم با هدف کاهش حوادث و تلفات کمتر شود.

- ساماندهی محورهای مواصلاتی استان قم با هدف کاهش حوادث و تلفات نماینده مردم قم در مجلس شورای گفت: قم محل تلاقی 17 استان کشور بوده و کارهایی در حال انجام است که این تردد از قم با هدف کاهش حوادث و تلفات کمتر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام ذوالنور در دیدار مدیر عامل و جمعی از معاونین و مدیران جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به اینکه کارهای انجام شده و خدمات ارائه شده در هلال احمر با محدودیت سازمان و تشکیلات، چشمگیر و قابل تقدیر است اظهار کرد: باید از انجام کارهایی که به صورت موازی در دستگاه های دیگر انجام می شود و امکانات را به خود مشغول می کند خودداری کرد و این امکانات در یک جا متمرکز شود تا خروجی بهتر شود.

وی ادامه داد: قم محل تلاقی و اتصال 17 استان کشور است و کارهایی در حال انجام است که این تردد از قم کمتر شود تا حوادث و تلفات جاده ای کمتر شود.

ولی این کار باید به شکلی انجام شود که به رونق اقتصاد قم ضرر وارد نکند و این طرح ها باید در مقیاس ملی دیده شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر مسیر های امن کم حاشیه داشته باشیم حوادث، کاهش چشمگیری خواهد یافت، بیان کرد: در این ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوالنور عنوان کرد ساماندهی محورهای مواصلاتی استان قم با هدف کاهش حوادث و تلفات

ذوالنور عنوان کرد ساماندهی محورهای مواصلاتی استان قم با هدف کاهش حوادث و تلفات