مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 12:212016-10-26سياسي

مهلت ثبت نام در سی ویکمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان تمدید شد


مهلت ثبت نام در سی و یکمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان بنابر درخواست دستگاه های عضو و دانشگاهیان، به مدت 2 روز تمدید شد.

- کامران میرمعینی دبیر شورای سیاستگذاری سی ویکمین جشنواره ملی قرآن و عترت در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس" از تمدید مهلت ثبت نام در سی ویکمین جشنواره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان خبر داد و گفت: بنا بر درخواست های مکرر دانشجویان و دستگاه های شرکت کننده، مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات شرکت کنندگان به مدت 2 روز تمدید شده است.

میرمعینی از ثبت نام بیش از یک هزار نفر در سامانه جشنواره ملی قرآن و عترت خبر داد و افزود: متاسفانه تعدادی از راه یافتگان به مرحله ملی هنوز نسبت به ثبت نام و بارگذاری آثارخود اقدام نکرده اند و این امر سبب تاخیر در شروع داوری ها و اعلام نتایج خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام دیگر تمدید نخواهد شد، تاکید کرد: متقاضیان در زمان اعلام شده با مراجعه به سایت جشنواره ملی قرآن وعترت به نشانی quranmelli31.

cfu.

ac.

ir، ثبت نام کنند.

انتهای پیام/ http://fna.

ir/UB9Q7Q نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام در سی ویکمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان تمدید شد

مهلت ثبت نام در سی ویکمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان تمدید شد