مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 10:512016-10-26سياسي

طرح جمهوری خواهان کنگره برای تمدید تحریم های ایران


براساس گزارش ها، رهبران جمهوری‎خواهِ مجلس نمایندگان امریکا قصد دارند حداکثر تا نیمه ماه آینده میلادی (25 آبان) لایحه تمدید قانون تحریم های ایران را برای 10 سال دیگر تصویب کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو خبرگزاری رویترز این خبر را به نقل از دستیاران نمایندگان کنگره امریکا اعلام کرد.

براساس قانون تحریم‎های ایران (آی‎اِس آ) که در تاریخ 31 دسامبر (11 دی) منقضی می‎شود، امریکا می تواند به بهانه برنامه های هسته‎ای و موشکیِ، ایران را با تحریم‎هایی در حوزه‎های تجارت، انرژی، صنایع دفاعی و بانکداری روبرو کنند.

سرنوشت این لایحه پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری امریکا در تاریخ 18 آبان و بازگشت نمایندگان به واشنگتن در تاریخ 24 آبان روشن خواهد شد.

به گفته دستیارانِ نمایندگان، قرار است اد رویس، رییس جمهوری‎خواه کمیسیون امور خارجی مجلس نمایندگان، طرح تمدید قانون تحریم های ایران را به کنگره معرفی کند.

براساس این گزارش، تصویبِ طرح تمدید بدون کم وکاست این قانون به مدت 10 سال دیگر، در مجلس نمایندگان محتمل به نظر می رسد، اما با توجه به مخالفتِ احتمالیِ دولت دموکراتِ امریکا با این طرح، معلوم نیست این لایحه در مجلس سنای امریکا چه سرنوشتی پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جمهوری خواهان کنگره برای تمدید تحریم های ایران

طرح جمهوری خواهان کنگره برای تمدید تحریم های ایران