مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 10:262016-10-26بين الملل

جمعه هفته جاری سفیر فرانسه در ایران از میرک سمنان بازدید می کند


سرپرست هیأت دومین فصل از کاوش های باستان شناسی در محوطه پارینه سنگی میرک سمنان گفت: سفیر کشور فرانسه در ایران جمعه هفته جاری با هیأت همراه برای بازدید از کاوش در میرک به استان سمنان سفر می کند.

- حامد وحدتی نسب امروز در گفت وگو با خبرنگار " در سمنان اظهار کرد: فرانسوا سنمو، سفیر کشور فرانسه در ایران جمعه هفته جاری با هیأت همراه برای بازدید از کاوش در میرک به استان سمنان سفر می کند.

وی افزود: این نخستین بار است که سفیر کشور فرانسه برای بازدید از یک محوطه باستانی به استان سمنان سفر می کند و این سفر، نشانگر اهمیت کشفیات گروه باستان شناسی در میرک سمنان است.

سرپرست هیأت دومین فصل از کاوش های باستان شناسی در محوطه پارینه سنگی میرک سمنان افزود: با توجه به نتایج به دست آمده از فصل نخست کاوش، فصل دوم کاوش در این محوطه میرک با همکاری متخصصان ایرانی و فرانسوی در زمینه های سنگ شناسی در حال انجام است.

وحدتی نسب گفت: در این مرحله، گستره دقیق لایه های زیرسطحی با استفاده از استوانه نمونه برداری و با کمک متخصصان سازمان زمین شناسی انجام می شود.

سرپرست هیأت دومین فصل از کاوش های باستان شناسی در محوطه پارینه سنگی میرک سمنان، شناسایی لایه های مربوط به دوران گرم و مرطوب با استفاده از تکنیک ژئومغناطیس و ادامه کاوش در محدوده اصلی با هدف نمونه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعه هفته جاری سفیر فرانسه در ایران از میرک سمنان بازدید می کند

جمعه هفته جاری سفیر فرانسه در ایران از میرک سمنان بازدید می کند