مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 10:212016-10-26حوادث

توسط رییس پلیس آگاهی فارس کلاهبردار میلیونی در شیراز به آخر خط رسید


رییس پلیس آگاهی فارس از دستگیری فردی خبر داد که اقدام به کلاهبرداری 270 میلیون ریالی از یک شهروند شیرازی به بهانه انجام کارهای ویزا برای سفر خارجی وی کرده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شیراز به نقل از اداره اطلاع رسانی حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، سیروس حیدری اظهار داشت: پرونده ای از کلانتری 20 گل سرخ شیراز با موضوع کلاهبرداری به پلیس آگاهی این استان ارسال شد که در آن پرونده، یکی از شهروندان به کلانتری مراجعه و مدعی می شود، شخصی در قبال گرفتن 270 میلیون ریال از وی، می گوید کارهای ویزا و رفتن او و فرزندش را به یکی از کشورهای اروپایی ظرف دو ماه انجام می دهد.

وی ادامه داد: مالباخته این مبلغ را به حساب آن شخص واریز می کند، اما پس از گذشت چند ماه هیچ اقدامی برای وی صورت نمی گیرد که در نهایت، ضمن شکایت از آن فرد، از طریق مراجع قضایی حکم جلب وی را اخذ می کند.

رییس پلیس آگاهی استان فارس اظهار کرد: توسط مأموران، متهم دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات، او به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری 270 میلیون ریال از شاکی به بهانه انجام کارهای ویزا برای رفتن وی و فرزندش به یکی از کشورهای اروپایی اقرار کرد.

حیدری گفت: در این مورد پرونده تشکیل و به همراه فرد کلاهبردار به دادسرا ارسال که از آن طریق با قرار وثیقه، روانه زندان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسط رییس پلیس آگاهی فارس کلاهبردار میلیونی در شیراز به آخر خط رسید

توسط رییس پلیس آگاهی فارس کلاهبردار میلیونی در شیراز به آخر خط رسید