مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 09:202016-10-26پزشكي

راز درمان سرطان در اعماق دریا


ترده ای جهت تأمین مواد غذایی و دارویی هستند تولیـد فرآورده های بیولوژیک و منابع غذایی جدید از آنها می توانـد تأثیر مهمـی در رفع نیازهای امروز داشته باشد.

- وی با بیان اینکه داروی ضد سرطان کبد از عصاره این موجود جداسازی و فرموله می شود، گفت: تنها کشوری که این تکنولوژی را دارد امریکا است و دانش فنی آن را به کشور دیگری نداده است، ما دومین کشوری خواهیم بود که صاحب این تکنولوژی می شویم .

وی تاکید کرد: امیدواریم در آینده تحول جدی در تولید و استخراج داروهایی با منشا بیولوژیک در کشور ایجاد شود ؛ این حوزه نیازمند یک برنامه عظیم است.

وجود 3 طرح کلان درحوزه آبزیاناسماعیل قادری فر، مدیر کل دفتر تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حوزه شیلات و آبزیان، بازار بزرگی در صنعت غذا دارد که می توان با استفاده از آن اشتغال زایی بالایی را در کشور ایجاد کند.

این کانون با کمک و حمایت سازمان تحقیقات وزارت جهاد کشاورزی، موسسه ملی شیلات با مشارکت بخش خصوصی و تعدادی از عناصر فعال در حوزه صنعت شیلات کشور شکل گرفته است.

پرورش تیلاپیا با فناوریوی با اشاره به نقش کانون هماهنگی دانش و صنعت در برطرف کردن برخی مشکلات در حوزه آبزی پروری گفت: با توجه به اینکه اخیرا سازمان محیط زیست پرورش ماهی تیلاپیا را به دلیل مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز درمان سرطان در اعماق دریا

راز درمان سرطان در اعماق دریا