مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 09:112016-10-26اجتماعي

46هزار کارت شناسایی ملی برای ایرانیان خارج از کشور صادر شد


مدیرکل امور هویتی ایرانیان خارج از کشور سازمان ثبت احوال گفت : تا زمان حاضر از طریق سامانه 46 هزارو 700قطعه کارت شناسایی ملی برای ایرانیان خارج از کشور صادر و تحویل شده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، بهمن مشایخی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود :تا ایجاد زیر ساخت لازم در خصوص اخذ درخواست کارت هوشمند ملی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور، همچنان این امکان وجود دارد تا هموطنان خارج ازکشور از طریق نزدیکترین نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در کشور محل اقامت خود اقدام به درخواست الکترونیکی (وب سرویس) کارت شناسایی ملی کنند تا در اسرع وقت نسبت به صدور کارت و ارسال آن به کشور محل اقامت اقدام شود .

وی خاطر نشان کرد: با ایجاد زیر ساخت های لازم، امکان دریافت الکترونیکی اطلاعات اسناد ولادت زیر 15 سال تنظیمی در نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران درخارج از کشور برای بارگذاری به هنگام از طریق پایگاه اطلاعات جمعیتی کشور فراهم شده است .

مدیرکل امور هویتی ایرانیان خارج از کشور سازمان ثبت احوال گفت : در راستای ارتقاء ضریب امنیتی اسناد و مدارک هویتی، این اداره کل ضمن هماهنگی های به عمل آمده با وزارت امورخارجه و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اقدام به مطالعه، طراحی و چاپ سند و دفترچه های ازدواج جدید به موازات دفترچه های ازدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

46هزار کارت شناسایی ملی برای ایرانیان خارج از کشور صادر شد

46هزار کارت شناسایی ملی برای ایرانیان خارج از کشور صادر شد