مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 08:052016-10-26اجتماعي

ضرورت ترویج فرهنگ پدافند غیر عامل در میان دانش آموزان


مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از نمایشگاه و کارگاه آموزشی پدافند غیر عامل کانون فرهنگی تربیتی سمیه در مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری بازدید به عمل آورد.

- ، عبدالرضا فولاوند راد مدیر کل و رزاقی رییس اداره حراست آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از نمایشگاه و کارگاه آموزشی پدافند غیر عامل که در محل کانون فرهنگی تربیتی سمیه برپا شده است بازدید به عمل آورد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران طی سخنانی گفت: فرهنگ پدافند غیر عامل و اصطلاحات رایج آن را باید در میان دانش آموزان توسعه دهیم و برای این منظور نیازمند آموزش صحیح و صرف زمان در این راه می باشیم.

فولاوند راد تاکید کرد: آموزش و پرورش دستگاه مبلغ درس در کشور می باشد و با توجه به خطرات مختلفی که کشور را تهدید می کند باید برای مقابله با آنان اقدامات و آموزش های لازم را به همه و به ویژه دانش آموزان یاد دهیم.

وی اظهار کرد: همه در نظام مقدس جمهری اسلامی ایران موظف هستیم در مقابل مکر و توطئه دشمنان مقابله نماییم و با آمادگی کامل در این را قدم برداریم.

فولادوند راد تصریح کرد: مهمترین اصل در جهت پیشبرد اهداف و برنامه ها ارائه آموزش فراگیر می باشد که می تواند باعث پیشرفت جامعه نیز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ترویج فرهنگ پدافند غیر عامل در میان دانش آموزان

ضرورت ترویج فرهنگ پدافند غیر عامل در میان دانش آموزان