مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 06:112016-10-26اقتصادي

آذر ماه امسال انجام می گیرد برگزاری نمایشگاه بزرگ توانمندی های اقتصادی کرمانشاه


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از برگزاری نمایشگاه بزرگ توانمندی های تولیدی و اقتصادی استان کرمانشاه در آذر ماه سال جاری خبر داد و گفت: - کالاها و توانمندی های استان در این نمایشگاه با هدف رونق اقتصادی معرفی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کرمانشاه، نعمت الله حقیقی شامگاه سه شنبه در نشست خبری به مناسبت بیستمین سالروز ملی صادرات با اصحاب رسانه استان که در سالن جلسات اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: تجارت به عنوان پیش ران و بدنه اقتصاد کشور همواره دارای اثرگذاری قوی و ملموس است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای اقتصاد مقاومتی در جامعه وظیفه مسؤولان و فعالان حوزه اقتصادی را سنگین می کند، عنوان کرد: ارکان اقتصادی یک جامعه موفق نشان می دهد تجارت به عنوان یک اصل مهم و اثرگذار مورد توجه قرار گرفته است.

حقیقی تجارت را لازمه حرکت مثبت بازار سرمایه و تولید بیان کرد و متذکر شد: روز ملی صادرات فرصتی است تا در آن به بیان اقدامات انجام گرفته در این حوزه بپردازیم و امروز همه ما باید برای رونق اقتصادی، افزایش تولید و صادرات، تقویت تجارت و ارائه راه کارهای مفید در این راستا تمام تلاش خویش را به کار بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذر ماه امسال انجام می گیرد برگزاری نمایشگاه بزرگ توانمندی های اقتصادی کرمانشاه

آذر ماه امسال انجام می گیرد برگزاری نمایشگاه بزرگ توانمندی های اقتصادی کرمانشاه