مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 23:582016-10-25بين الملل

رییس ائتلاف معارضان سوری با پادشاه سعودی دیدار کرد


«ریاض حجاب» رییس ائتلاف معارضان سوری موسوم به «کمیته عالی مذاکرات» روز سه شنبه در ریاض با «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه سعودی دیدار و گفتگو کرد.

- ریاض حجاب رییس ائتلاف معارضان سوری موسوم به کمیته عالی مذاکرات روز سه شنبه در ریاض با سلمان بن عبدالعزیز پادشاه سعودی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو" به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، ریاض حجاب هماهنگ کننده هیات موسوم به هیات عالی مذاکرات معارضان سوری برخاسته از کنفرانس ریاض روز سه شنبه با سلمان بن عبدالعزیز پادشاه سعودی در ریاض دیدار کرد.

طبق اعلام خبرگزاری عربستان، سلمان بن عبدالعزیز که کشورش در حمایت از تروریست ها در سوریه نقش مهمی دارد در این دیدار مدعی شد که عربستان از مردم سوریه برای تحقق مطالبات و کاهش درد و رنج های انسانی و برون رفت از بحران کنونی خود و حل سیاسی بحران سوریه بر اساس بیانیه نشست ژنو1 حمایت می کند.

این در حالی است که اظهارات ملک سلمان با عملکرد کشورش در سوریه متناقض است و عربستان از گروه های تروریستی در سوریه حمایت مالی و تسلیحاتی به عمل می آورد.

بنا بر اعلام خبرگزاری عربستان، در این دیدار که برخی دیگر از اعضای معارضان سوری نیز حضور داشتند تازه ترین تحولات اوضاع سوریه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ائتلاف معارضان سوری با پادشاه سعودی دیدار کرد

رییس ائتلاف معارضان سوری با پادشاه سعودی دیدار کرد