مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 23:212016-10-25سياسي

مدیرکل دادگستری هرمزگان: هوای نفس آفت خدمت رسانی مدیران است


یکی از آفت های مدیریت هوای نفس است که باید از آن جلوگیری شود و این آفت بعضا به صورت شیطان و گاه به صورت انسان ظاهر می شود و ما را از ادامه خدمت درست منع می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بندرلنگه، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری عصر امروز در جمع اعضای شورای اداری در سالن جلسات فرمانداری شهرستان بندرلنگه اظهار داشت: یکی از آفت های مدیریت، هوای نفس است که باید از آن جلوگیری شود و این آفت بعضا به صورت شیطان و گاه به صورت انسان ظاهر می شود و ما را از ادامه خدمت درست منع می کند.

وی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی، افزود: شیطان گاه انسان را وسوسه می کند و در قالب کارچاق کن ها و گاهی نیز در قالب نیکو و خیر ظاهر می شوند ولی باطن آن شر است تا ما را فریب دهد و دچار هوای نفس کند.

مدیر کل دادگستری استان هرمزگان اضافه کرد: همه زمینه ها برای خدمت فراهم است مردم خدمت خوب را از ما می خواهند و اگر از ما خوبی ببینند اعتمادشان بیشتر می شود.

اکبری با اشاره به فضای مجازی، تصریح کرد: فضای مجازی را مراقبت کنیم و این فضا ضمن اینکه محاسن فراوانی دارد ولی معلیبش انسان را خانه خراب می کند.

وی بیان داشت: باید به گونه ای کار کنیم که فضای مجازی در همه زمینه ها باعث جرم نباشد و ضمن حفظ حرمت دستگاه قضایی و قاضی به شکل جزیره ای عمل نکنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل دادگستری هرمزگان: هوای نفس آفت خدمت رسانی مدیران است

مدیرکل دادگستری هرمزگان: هوای نفس آفت خدمت رسانی مدیران است