مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 23:172016-10-25سياسي

امام ارزشهای دینی را در ایران و کشورهای منطقه احیا کرد


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: تا چند وقت دیگر شاهد حضور پرشور میلیونی مردم از اقصی نقاط کشورها در کربلا خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو" حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر عصر امروز در جمع مردم مرکز استان خراسان شمالی در مسجد امام رضا(ع) با بیان اینکه ظرفیت های زیادی داریم که باید به آن توجه کنیم، اظهار داشت: شاید به ظرفیت های خودمان واقف نباشیم، اما دشمنان خوب این ظرفیت را می دانند.

وی با اشاره به اینکه خداوند امتیازات زیادی را به ما داده است که شاید به دیگران داده نشده است، با اشاره به نهضت عاشورا خاطرنشان کرد: در نهضت عاشورا پیروز میدان امام حسین(ع) و یارانش شدند و درس های بزرگی به ما دادند که باید همواره به آن توجه کنیم.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت اضافه کرد: حضرت زینب(س) با افشاگری هایی که داشتند باعث شد تا نهضت عاشورا برای نسل های بعد بماند.

وی همچنین به اثرات شعر در حوزه اهل بیت(ع) اشاره کرد و افزود: شعر در راستای تحریک احساسات مردم خیلی نقش دارد، از این رو شاهد به کار رفتن شعر در حوزه نهضت حسینی و اهل بیت(ع) هستیم.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، تلاش های رژیم پهلوی برای کم رنگ کردن ارزش های اسلامی و دینی را برشمرد و بیان کرد: رضاخان و پسرش سکولار را ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام ارزشهای دینی را در ایران و کشورهای منطقه احیا کرد

امام ارزشهای دینی را در ایران و کشورهای منطقه احیا کرد