مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 22:572016-10-25بين الملل

روسیه داعشی های فراری به سوریه را بمباران می کند


روسیه اعلام کرد که بمب افکن های این کشور در حالت آماده باش هوایی قرار دارند تا تروریست های داعشی را که از موصل عراق به سوریه فرار می کنند از آسمان این کشور هدف قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو" ژنرال سرگیی رودسکوی رییس اداره اصلی عملیات ستاد کل نیروهای مسلح روسیه روز سه شنبه با اعلام این موضوع، گفت که نیروی هوافضای این کشور آمادگی لازم را دارد تا به جنگجویانی که از خاک عراق وارد سوریه شوند، حمله کند.

خبرگزاری ایتارتاس به نقل از وی نوشت: واحدهای روسی اوضاع مرزهای سوریه و عراق را با استفاده از پهپادها و تجهیزات دیگر همیشه زیر نظردارند و بمب افکن ها هم در حالت آماده باش هوایی هستند و آماده اند هر آن که فرمان صادر شود، فورا به تروریست ها حمله کنند.

وی در ادامه با اعلام اینکه از نظر نظامیان روسی هنوز عملیات ضدداعشی در موصل پیشرفت قابل توجهی نداشته است گفت: هواپیماهای ائتلاف آمریکایی از آغاز این حمله ها تاکنون بیش از 60 غیر نظامی را کشته و 200 نفر دیگر را زخمی کرده اند.

رودسکوی همچنین گفت که از دوشنبه گذشته زمان آغاز عملیات نیروهای دولتی و مردمی عراق برای آزادی موصل تاکنون 300 تروریست داعشی با ترک مواضع خود در موصل راهی سوریه شده اند که این روند همچنان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه داعشی های فراری به سوریه را بمباران می کند

روسیه داعشی های فراری به سوریه را بمباران می کند