مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 22:012016-10-25سياسي

شیخ حسین الدیهی عنوان داشت بحرین نیاز به تشکیل نظام سیاسی دموکراتیک دارد


معاون دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین با انتقاد از اقدام اخیر مقامات این کشور در مصادره و حراج اموال این جمعیت تأکید کرد که محاکمه شیعیان در این کشور بیانگر این است که بحرین به یک نظام سیاسی عادل و دموکراتیک شدیدا نیاز دارد.

- "، شیخ حسین الدیهی معاون دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین سه شنبه (امروز) با محکوم کردن اقدامات نظام بحرین علیه شیعیان این کشور گفت، این گونه اقدام ها نشان دهنده نیاز ضروری این کشور به ایجاد نظام سیاسی دموکراتیک و عادلانه است.

وی اقدامات منفعلانه اخیر مقامات بحرین را نتیجه شکست و پس روی آن ها در برابر مقاومت ملت بحرین و برتری آن ها بر نظام این کشور دانست.

این روحانی مبارز بحرینی بیان داشت: محاکمه شیعیان در بحرین از نیاز ضروری به تشکیل یک نظام سیاسی دموکراتیک و عادلانه در این کشور پرده بر می دارد.

شیخ الدیهی تأکید کرد: ما با صدای بلند با فساد، ظلم، استبداد، فقر، تخریب کشور و ترور شهروندان بحرین به طرق گوناگون مخالفت می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه تلویزیونی اللؤلؤه بحرین، معاون دبیر کل جمعیت الوفاق در واکنش به اقدامات مقامات بحرین علیه این جمعیت تأکید کرد که الوفاق نیرومند است؛ چرا که این جمعیت خود ملت، عقیده و تفکر بوده و ساختمان و اثاثیه نیست که خرید و فروش شود، به همین دلیل جمعیت الوفاق برای همیشه باقی خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیخ حسین الدیهی عنوان داشت بحرین نیاز به تشکیل نظام سیاسی دموکراتیک دارد

شیخ حسین الدیهی عنوان داشت بحرین نیاز به تشکیل نظام سیاسی دموکراتیک دارد