مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 21:552016-10-25بين الملل

عربستان به انبارهای دارو و غذا در حدیده حمله کرد


گزارش های رسانه ای حاکی است عربستان طی چند روز گذشته در راستای اشغال غرب یمن، حملات خود به استان حدیده را تشدید کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس"، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن روز سه شنبه (امروز) دو موشک زلزال-2 به پایگاه غاویه در جیزان عربستان شلیک کردند.

موشک های زلزال یمن ساخت ارتش این کشور است که با 2 و نیم متر طول و 350 کیلوگرم وزن در پاسخ به حملات متعدد سعودی ها به شهرهای یمن به پایگاه های نظامی این کشور شلیک می شود.

در همین راستا شبکه خبری المسیره ، گزارش داد که شماری از نظامیان سعودی در حمله ارتش و کمیته های مردمی یمن به پایگاه نظامی الکرس در جیزان کشته و زخمی شدند.

ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین یک خودروی نظامی وابسته به مزدوران عربستان را در منطقه صبریندر شهر خب و الشعف در استان جوف منهدم کردند.

بخش رسانه ای ارتش یمن همچنین امروز تصاویری از لحظه پیشروی ارتش یمن در پایگاه علیب عربستان در نجران و تخریب خودروهای زرهی و تجهیزات نظامی این پایگاه منتشر کردند.

از سوی دیگر عربستان به تشدید حملات هوایی خود به استان های حدیده ادامه داده و تلاش می کند غرب یمن را به اشغال خود در آورد، در این راستا جنگنده های سعودی طی چند روز گذشته ده ها بار به مناطق مختلف استان حمله کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان به انبارهای دارو و غذا در حدیده حمله کرد

عربستان به انبارهای دارو و غذا در حدیده حمله کرد