مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 20:462016-10-25اجتماعي

فارس گزارش می دهد جلوه ای از بارش های پاییزی در قزوین/ پیش بینی وضعیت آب و هوا


فارس از جلوه بارش های پاییزی و پیش بینی وضعیت آب و هوای قزوین گزارش می دهد.

- جلوه ای از بارش های پاییزی در قزوین/ پیش بینی وضعیت آب و هوا فارس از جلوه بارش های پاییزی و پیش بینی وضعیت آب و هوای قزوین گزارش می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قزوین، استان قزوین یکی از استان های کشور است که از شمال به استان های مازندران و گیلان، غرب به استان های همدان و زنجان، جنوب به استان مرکزی و از شرق به استان تهران محدود می شود.

وجود چنین موقعیت جغرافیایی استان قزوین شرایط و موقعیت های مختلفی همچون بارندگی های متنوع را در فصول مختلف سال برای این استان به همراه دارد.

بارندگی ها و تغییرات آب و هوایی در نقاط مختلف هر استان نشانی از شرایط منطقه ای آن است که موقعیت جغرافیایی را بیان می کند.

* جلوه ای از بارش های پاییزی در قزوین فصل پاییز فصلی از سال بوده که از آن با عنوان فصل بارندگی یاد می شود و سهم استان قزوین در میزان این بارندگی ها کم و محدود نیست که زیبایی این بارندگی ها از صبح امروز جلوه دیگری را به این استان بخشیده است.

با آغاز بارندگی های پاییزی استان قزوین از بامداد امروز شاهد رنگ و بوی دیگری از طبیعت در این استان بوده ایم که برای آگاهی بیشتر مصاحبه ای را با مدیرکل هواشناسی استان قزوین ترتیب داده ایم که از نظر می گذرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد جلوه ای از بارش های پاییزی در قزوین/ پیش بینی وضعیت آب و هوا

فارس گزارش می دهد جلوه ای از بارش های پاییزی در قزوین/ پیش بینی وضعیت آب و هوا