مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 19:162016-10-25دانش

هیأت مدیره جدید صندوق ذخیره فرهنگیان کار خود را آغاز کرد


با پایان یافتن دوره فعالیت اعضای هیأت مدیره قبل، اعضای جدید از طرف هیأت امنا برای یک دوره دوساله فعالیت خود را آغاز کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش "، جلسه اعضای هیأت مدیره جدید صندوق ذخیره فرهنگیان با حضور روح الله عالمی، علیرضا ناصری، رحیم اسماعیلی دانا، عیسی شهسوار خجسته و حسین فرزانه تشکیل شد.

در این جلسه پس از بحث و بررسی، روح الله عالمی به عنوان رییس هیأت مدیره و عیسی شهسوار خجسته به عنوان نائب رییس هیأت مدیره انتخاب شدند.

طبق اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان، هیأت امنای مؤسسه هیات مدیره را مرکب از 5 یا 7 عضو برای یک دوره دو ساله معرفی می کنند که انتخاب مجدد آنها بلامانع است.

ارائه برنامه و بودجه سالانه، ارائه گزارش سال مالی و سود و زیان و پیشنهاد تقسیم سود مؤسسه، اجرای مصوبات هیأت امنا، تصمیم گیری درباره نحوه ادای دیون و وصول مطالبات مؤسسه تعیین حقوق و مزایای مدیرعامل، تصویب شیوه نامه های خرید و فروش دارایی های جاری و ثابت و سایر معاملات مؤسسه ، تصویب شیوه نامه های حقوق و دستمزد کارکنان، پیشنهاد تغییرات در اساسنامه به هیأت امنا، تهیه برنامه استراتژیک برای فعالیت های اقتصادی مؤسسه، پیشنهاد افزایش یا کاهش سرمایه و در نهایت تدوین شیوه نامه نحوه انتخاب مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت های تابعه مؤسسه از مهم ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت مدیره جدید صندوق ذخیره فرهنگیان کار خود را آغاز کرد

هیأت مدیره جدید صندوق ذخیره فرهنگیان کار خود را آغاز کرد