مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 18:402016-10-25اجتماعي

استاندار آذربایجان شرقی : تهدید ناهمگونی فرهنگی در مساکن مهر


ناهمگونی فرهنگی در مجتمع های مسکونی مهر و نبود زیرساخت فرهنگی در این مساکن، تهدیدی برای افزایش حاشیه نشینی خواهد بود.

- ، اسماعیل جبارزاده امروز در گردهمایی معاونین اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری های کل استان های کشور در تبریز با بیان اینکه در موضوع مبارزه به حاشیه نشینی از معضلات مسکن مهر غفلت کرده ایم گفت: رشد مساکن مهر بدون توجه به زیر ساخت های فرهنگی لازم، تهدیدی برای افزایش حاشیه نشینی در شهرها خواهد بود.

وی با بیان اینکه چالش های مطرح شده در مساکن مهر زمینه ارتکاب جرم در این مجتمع ها را فراهم خواهد کرد، بر لزوم ایجاد زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی لازم قبل از اسکان مردم در این مکان ها تاکید کرد.

جبارزاده با اشاره به سکونت بیش از 400 هزار نفر از مردم تبریز در حاشیه شهر گفت: در ساماندهی مناطق حاشیه نشین با همکاری شهرداری تبریز و اداره کل راه و شهرسازی استان اقدامات مطلوبی صورت گرفته است.

وی همچنین گفت: مبارزه با اعتیاد، خواسته بیش از 80 درصد مردم است و بر این اساس مبارزه با اعتیاد در دستور کار مسئولان استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در نتیجه این همراهی در پایان سال 94 استان آذربایجان شرقی به عنوان استان بدون معتاد متجاهر اعلام شد و حتی امسال اعلام کرده ایم که در قبال معرفی معتاد متجاهر پاداش هم در نظر گرفته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار آذربایجان شرقی : تهدید ناهمگونی فرهنگی در مساکن مهر

استاندار آذربایجان شرقی : تهدید ناهمگونی فرهنگی در مساکن مهر