مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 17:352016-10-25اقتصادي

سمپوزیوم بین المللی فعالان فرآوری مواد معدنی در ساوجبلاغ + فیلم


اولین سمپوزیوم بین المللی فعالان فرآوری مواد معدنی در استان البرز برگزار شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، معاون وزیر و رییس هیات عامل ایمیدرو در سمپویوزیوم بین المللی فعالان فرآوری مواد معدنی در این سمپوزیوم گفت : ایران امروز در زمینه تحقیقات فرآوری مواد معدنی رشد قابل توجهی یافته و اکنون در میان پنج مرکز مشابه در سطح جهان جای دارد و در منطقه غرب آسیا حرف اول را می زند .

مهدی کرباسیان گفت : دولت مصمم است از خام فروشی معدنی جلو گیری کند و هدفمان هم در این سمپوزیوم و کارگاه های آموزشی آن استفاده فعالان معدن و تبادل دانش با کشورهای پیشرفته برای جلوگیری از خام فروشی است.

وی اضافه کرد : شرکت های بین المللی معدنی که در منطقه فعالیت دارند به جای ارسال نمونه های تحقیقاتی خود به کشور متبوعشان یا یک آزمایشگاه مرجع ، می توانند با ایران در این زمینه فعالیت مشترکی داشته باشند .

کرباسیان امضای تفاهمنامه همکاری آموزشی و اکتشاف عناصر نادر خاکی با سازمان زمین شناسی فنلاند را از برنامه این سمپوزیوم اعلام کرد.

رییس مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران (وابسته به سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران) هم گفت : پیش از توافق برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) با 5+ 1 شرایط تحریم موجب قطع ارتباطات بین المللی در این بخش شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمپوزیوم بین المللی فعالان فرآوری مواد معدنی در ساوجبلاغ + فیلم

سمپوزیوم بین المللی فعالان فرآوری مواد معدنی در ساوجبلاغ + فیلم