مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 17:262016-10-25اقتصادي

فرماندار رزن: بیش از 87 درصد مساکن روستایی رزن مقاوم سازی و نوسازی شده است


فرماندار رزن با بیان اینکه بیش از 87 درصد مساکن روستایی شهرستان رزن مقاوم سازی و نوسازی شده اند، گفت: طرح بهسازی محیطی در 54 درصد روستاهای شهرستان اجرا شده است.

- بیش از 87 درصد مساکن روستایی رزن مقاوم سازی و نوسازی شده است فرماندار رزن با بیان اینکه بیش از 87 درصد مساکن روستایی شهرستان رزن مقاوم سازی و نوسازی شده اند، گفت: طرح بهسازی محیطی در 54 درصد روستاهای شهرستان اجرا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از رزن، فتحعلی حسینی عصر امروز در ستاد تامین مسکن روستایی شهرستان رزن با اشاره به اینکه بازنگری طرح هادی به یک چالش اساسی در شهرستان تبدیل شده است، اظهار کرد: از بین 111 روستای بالای 20 خانوار شهرستان، طرح هادی در 70 روستا نیاز به بازنگری داشته که در 30 روستا این بازنگری انجام شده و در هشت روستا در دست اجراست.

وی با بیان اینکه 30 روستا هم نیازمند تخصیص اعتبارات لازم در این زمینه است، افزود: در صورت تامین اعتبار برای بازنگری طرح هادی در روستاهای باقیمانده، مشکل ساخت و سازهای غیرمجاز، برطرف می شود.

فرماندار رزن با بیان اینکه این شهرستان رتبه برتر کشوری در مقاوم‎سازی و نوسازی مساکن روستایی را داراست اظهار داشت: در زمینه اجرای طرح های هادی در سطح روستاها نیز رتبه چهارم کشوری را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار رزن: بیش از 87 درصد مساکن روستایی رزن مقاوم سازی و نوسازی شده است

فرماندار رزن: بیش از 87 درصد مساکن روستایی رزن مقاوم سازی و نوسازی شده است