مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 16:412016-10-25اقتصادي

دبیر هیأت علمی همایش شهرسازی ریل پایه: توسعه کشور ما پراکنده انجام شده است


دبیر هیأت علمی همایش شهرسازی ریل پایه توسعه کشور را پراکنده توصیف کرد و گفت: کشور ما به لحاظ توسعه ای به اتومیبل وابسته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از زنجان، حمید صیاد موسوی ظهر امروز در همایش تخصصی شهرسازی ریل پایه که در سالن همایش های بین المللی غدیر زنجان برگزار شد، با اشاره به اینکه رشد شهرنشینی در کشور ما بالاتر از دیگر کشورهای در حال توسعه است، اظهار کرد: از سال 85 تا 95 رشد شهرنشینی در تهران 73 درصد و این رشد در حومه تهران 1000 درصد بوده است.

وی با تاکید بر اینکه مردم دنیا از ترافیک خسته شده اند، اضافه کرد: ایران به لحاظ سابقه تاریخی و تمدن در سیستم جدید حمل و نقل بسیاری از ارزش ها از جمله مفاهیمی مانند هم محله ای بودن را از دست داده است.

دبیر هیأت علمی همایش شهرسازی ریل پایه زندگی مدرن را در عوض شدن شکل زندگی انسان ها دخیل دانست و گفت: بزرگ شدن شهرها و استفاده از حمل و نقل عمومی را اجتناب ناپذیر کرده است که مسائل خاص خود را دارد که یکی از آنها آخرین مایل یا کیلومتر این سیستم است.

موسوی با بیان اینکه حمل و نقل عمومی به ناچار توسعه می یابد، افزود: می توان پیاده روی و مدهای انسانی مثبت مانند دوچرخه سواری و پیاده مداری را برای کیلومتر آخر پیش بینی کنیم که در حال حاضر کشور ما پیاده رو ندارد، چرا که توسعه کشور ما پراکنده روی داده و به نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر هیأت علمی همایش شهرسازی ریل پایه: توسعه کشور ما پراکنده انجام شده است

دبیر هیأت علمی همایش شهرسازی ریل پایه: توسعه کشور ما پراکنده انجام شده است